Zabawa w oklejanie i metamorfoza kuchni


Ostatnio na Facebooku mieliście okazję wybrać maty na lodówkę i zmywarkę do kuchni naszych rodziców, którą zmienialiśmy. Poniżej możecie zobaczyć film przedstawiający metamorfozę kuchni, podoba Wam się? A teraz Wy możecie otrzymać od nas bony na zakupy w sklepie Oklejgo.pl, który dostarczył nam maty magnetyczne. Bony możecie przeznaczyć na zakupy w tym sklepie i kupić dla siebie matę na lodówkę, zmywarkę, albo oklejkę na laptopa, czy naklejki na ścianę itd.

Jak Wam się podoba metamorfoza kuchni? :)

Co dla Was mamy

Razem ze sklepem Oklejgo.pl (www.oklejgo.pl) mamy dla Was trzy bony na zakupy mat czy naklejek z Oklejgo. 1x bon na 250 zł i 2x bon na 100 zł. Możecie kupić maty czy naklejki, w sklepie jest pełna gama fajnych, bajecznych produktów. Od wspomnianych mat magnetycznych na lodówkę czy zmywarkę, po oklejki na laptopa, podkładki oraz naklejki na ścianę!

Ja dodam od siebie, że maty magnetyczne sprawdzają się świetnie i szczególnie ta na zmywarkę jest świetna!

Co trzeba zrobić

Wymyślić hasło promocyjne dla Oklejgo.pl, może być poważne, zabawne czy całkiem odjechane. Krótkie lub długie, szalone lub proste, ważne byście się przy tym dobrze bawili! Zaproście do zabawy rodzinę i znajomych, liczę na Waszą kreatywność, a ta, jak pokazaliście już wiele razy, jest nieograniczona! :)

Każdy może dodać dowolną liczbę komentarzy, swoje propozycje zostawiajcie tu w komentarzach, śmiało zaproście innych do wspólnej zabawy. Możecie rymować, układać hasła, a nawet malować czy śpiewać... jeśli macie taką fantazję! :)

Czas od dzisiaj do piątku 15.06.2012 do północy, wyniki w sobotę 16.06. wieczorem. Miłej zabawy!

Paulina Stępień

kotlet.tv

Dodaj komentarz

Komentarze: 187

w oklejgo.pl:)

oklejgo.pl – modnie i z pomysłem
oklejgo.pl – Pogromcy monotonni
oklejgo.pl – twój świat ma tysiąc barw
Powiało nudą? Oklej go!

Ciesze się że wśród warunków nie ma lubienie jakiejś strony na FB ;)

Lodówka królową desingu? – oklej ją!
Gdy ci smutno, gdy ci źle nie patrz na nic – oklej się!
Oklej go – wszystko czego potrzebuje twoja kuchnia.
Oklej go – i życie staje się lepsze
czy znasz alter ego swojego laptopa? – Oklej go!

Nudna lodówka, może zmywarka, a może pralka?
Morze pomysłów, morze inspiracji i morze natchnienia
i na OKLEJGO.PL coś z nich do wyłowienia.

lub w skrócie:

Morze pomysłów, może inspiracji i morze natchnienia,
a na oklejgo.pl coś z nich do wyłowienia.

Nie zastanawiaj się dłużej,
Kup piękną naklejkę,
Tylko w ten sposób ozdobisz każdą wnękę.

O matko!!! wdarł mi się ortograf powyżej!!!!!
Poprawiam:

Morze pomysłów, morze inspiracji i morze natchnienia,
a na oklejgo.pl coś z nich do wyłowienia.

Twój laptop? oklejgo w coś fajnego.

Aaa i mam nadzieję, że słowa są zrozumiałe;)

Czy to w dzień – czy to w nocy,
Mocą kolorów oraz wzorów,
Oklejka – z Oklejgo Cię zauroczy!
Pozdrawiam.

Gerdaa swietna ta Twoja piosenka naprawde gratuluje :)

o rany już są dwie piosenki :O haha jesteście super!

e-placówka pozdrawia Stefanka Bałwanka:):)

i Gerdee oczywiście także:)

Jeśli żona wciąż Ci gdera, że mieszkanie stare ma,
Oklej go aż po sam sufit,
I już spokój w domu masz!

Stwórz swój wymarzony świat w 5 minut z Oklejgo,
przekonaj się jakie to proste.

Sięgaj po fantazję gdy domu nuda
Oklejgo odmieni Twój dom w mały raj!

z Oklejgo udasz się w całkiem inny świat.

Nie wiesz co z NIM zrobić?
OklejGO!

Paulina dziękuję:) Tak, tak całokształt „made by myself”.
HAHAHA do programu:D, nie mam czasu na taką sławę;P karierę robię jako żona i mama:)

Dzięki oklejgo.pl okleisz całe swoje mieszkanie pięknymi i kolorowymi naklejkami.

Oklejgo.pl to innowacyjna dekoracja na każdy portfel !!!

Nudny mebel- Oklej go,
Pokaż to co w duszy masz,
Ukaż jak widzisz swój kuchenny świat,
Właśnie tak ! Zrób to z Oklejgo.pl

Witam – oto moja propozycja:
Oklej tu, naklej tam – w oklejanie z nami graj!

Super sprawa dla mojej juz nie pierwszej mlodosci lodowki, lekki lifting i kuchnia inaczej wyglada.

Wybieranie, oklejanie uszczęśliwi Ciebie i Twoje mieszkanie:)

Gdy chcesz remont swój odłożyć oklej ścianę i masz z głowy:)

Wesołe oklejanie zmieni błyskawicznie Twoje mieszanie.

Kreatywnie zacznij dzień,
odwiedź OKLEJGO.PL :)

nudna kuchnia,
nudny salon,
zaskocz żonę
swą kochną,
kup i naklej na lodówkę
magnesową widokówkę,
a w salonie z pustej ściany
zrób jej portret wyklejany.:)

Przyznać się wam szczerze muszę
,że z OklejGo rozweselę swą duszę.
Bo któż by w swym domu,
nie chciał by mieć
kawałka Paryża czy Manhattanu?
A może lepiej się poczujesz,
gdy ujrzysz na swej ścianie
uwiecznione wspaniale
chwile z rodziną wspaniałe?
Z OklejGo to na pewno możliwe!

Wielkie Gratulacje bo chyba za nie długo ktoś nowy przybędzie do kotleta może mała kotlecika lub kotlecik -kurcze tak się cieszę -Paulinko wyglądasz olśniewająco z tym brzuszkiem-pozdrawiam cieplutko

kurcz,e jestescie tak fajna para:) Wasz bobofrucik bedzie cudny:) trzymam kciuki:):*

kurcz,e jestescie tak fajna para:) Wasz bobofrucik bedzie cudny:) trzymam kciuki:):*

Naklejki z Oklejgo.pl się zbuntowały i oklejki się nazwały.
I teraz oklejkują kraj nasz cały!

Oklejgo.pl i nie poznasz swojej kuchni:-)
Oklejgo.pl i Twoja kuchnia Cię zachwyci:-)
Oklejgo.pl i zakochasz się w swojej kuchni:-)
Do zakochania tylko jedno Oklejgo.pl :-)
Oklejgo.pl i dalej już nie szukaj :-)

Wyklejanie, oklejanie zmień dziś swoje mieszkanie.

Na laptopie siedzi dama,
ze ściany zerka na mnie lama,
róże wyskakują ze zmywarki,
a w lodówce żywe gwarki…?
to czary Oklejgo.pl- mówi mama,
-tylko ona jest dobra wciąż ta sama:)

toskania…

toskania…

Więc chodź, pomaluj mój świat
na kwiaty i kostki lodu,
Niech na lodówce stanie tęcza
malowana Oklejgo.
Więc chodź, pomaluj mi kuchnie,
niech zmywarka się zarumieni,
Niech mi zalśni w pełnym ogniu,
kolorami Oklejgo.

oklejgo – upieksz swoje zycie!

Nie wydawaj pieniędzy na nowy sprzęt AGD
Kup kolorowe maty na „Oklejgo.pl”
Wtedy Twoja kuchnia będzie jak z obrazka
Ale przed użyciem mat zapoznaj się z treścią ulotki jak się do tego zabrać
Lub skonsultuj się z jakimś fachowcem.
„Oklejgo” to LUKSUS dla Twojej kuchni.

Gdy lodowka dziwnie trzeszczy
kiedy pralka glosno wrzeczszy
kiedy laptop cie nie slucha
Gdy za oknem szara plucha,
pokoloruj swoje zycie i OKLEJ GO juz o swicie!

OKLEJGO – Oklej swoje zycie wszystkimi kolorami teczy:)

OKLEJGO – stworz alternatywe dla szarosci i nijakosci

nie musisz byc artysta zeby stworzyc dzielo sztuki – OKLEJGO

nie musisz byc artysta zeby stworzyc dzielo sztuki-OKLEJGO

jesli twoj facet w kolko oglada mecze zamiast umyc odrapana lodowke-OKLEJGO! :)

OKLEJGO – odklej sie od smutnej codziennosci

OKLEJGO – przyklej sie do nas!

otaczaj sie pieknem…. z OKLEJGO

OKLEJGO – nie muszisz godzic sie na szarosc wokol ciebie

Oklej go, oklej ją
Udekoruj cały dom…

Oklejgo – bo nie trzeba być artystą, żeby stworzyć arcydzieło :p

Twój chłopak jest nudny i ma czarnego laptopa? Koleżanki mówią Ci olej go? Ja mówię – OKLEJ GO!

OKLEJ GO…OOOOL!!!

OKLEJ GO, zanim on oklei Ciebie…

OKLEJ GO. a świat stanie się lepki… yyy lepszy ;)

Twoje rzeczy z duszą. OKLEJ GO.

OKLEJ GO. Bądź nowoczesny, bądź oryginalny, bądź inny.

Właśnie czytam pozostałe komentarze i widzę, że ktoś mnie ubiegł ze sloganem „Oklej go zanim on oklei ciebie”, można go u mnie wykreślić w takim razie :) Chyba jest już coś podobnego w TV „…go zanim on …. Ciebie” dlatego dwie osoby wpadły na ten sam pomysł.

Ubierz swoje rzeczy. Oklejgo

Gerda piękna piosenka :)

– przepraszam za tyle komentarzy, ale wyżej było napisane, że można zamieszczać ile się chce więc korzystam :)

Przenoś się w inne miejsca z Oklej go./Oklej go – bądź OK’LEJ/Oklej go – naklej, odklej i przyklej/Bądź pierwszy. Oklej go./Szare wyszło z mody. Oklej go./Oklej go. Wybierz wzór Twojego piękna.

Oklej go- wymarz stare tło,
Zmień go – twój sprzęt w super fajne coś,
Oklejgo – dodaj niespotykany ton !

Przenieś swoją kuchnię do Paryża*

*lub w 109 innych miejsc

(nie wiem czy wcześniejszy komentarz został zapisany, więc jeszcze raz wysyłam)

Gdy Twój laptop zaczyna straszyć,
Oklejka przydałaby się pod nadgarstek,
Potrzebujesz naklejki na ścianę,
A może fototapety na ścianę?
Gdy „nałóż na mnie matę magnetyczną” krzyczy lodówka,
Gdy „przykryj mnie” krzyczy zmywarka,
Uwiecznić chcesz coś na płótnie,
Na to wszystko jest rada.
Wejdź do sklepu oklejgo.pl i zaklej gada.

„Oklejgo i jesteś w domu”

„Zmień swoją codzienność z Oklejgo.pl””

„Stwórz swoją krainę z Oklejgo.pl”

„Nudno ? Ponuro ? Na co czekasz, zacznij działać z Oklejgo.pl”

” Wejdź w nowy wymiar z Oklejgo.pl „

A co, jeszcze bannerek z moim hasłem ( zdążę do północy :) )

[img]http://kotlet.tv/wp-content/uploads-comments/oklejgo.png[/img]

Jeśli twój facet wygląda jak stara lodówka: oklej go!

„Użyj mocy i zaczaruj swoje wnętrze z Oklejgo.pl”

kiedy wyniki?

już mam pomysł na kolejny prezent dla mamy ;)

już mam pomysł na kolejny prezent dla mamy ;)

a kiedy wyniki ?

Zdecydowanie ta trawka z rosa sie bardzo ladnie prezetuje i sama sie zastanawiam nad takim czyms:) Swoja droga Paulinko wygladasz slicznie:)

Zdecydowanie ta trawka z rosa sie bardzo ladnie prezetuje i sama sie zastanawiam nad takim czyms:) Swoja droga Paulinko wygladasz slicznie:)