Kulki ziemniaczane


Pomysł na wykorzystanie ziemniaków, które zostały z poprzedniego dnia. Ziemniaczane kulki są miękkie i smaczne, trzeba jednak uważać podczas obsmażania, aby zbytnio nie nasiąkły tłuszczem. Do środka każdej kulki, podobnie jak przy rewelacyjnych kulkach ryżowych, możecie włożyć kawałek żółtego sera.

Ziemniaczane kulki będą pasować zarówno do schabowego, jak i do smażonej ryby. Smacznego.

Kulki ziemniaczane krok po kroku

  • czas: ok. 25 minut
  • liczba porcji: dla 2 os.

Składniki:

  • 500 g ziemniaków ugotowanych
  • 1 łyżka masła
  • 1 łyżeczka ziół prowansalskich
  • tarta bułka
  • olej do smażenia

Moje porady:

  • Kulki ziemniaczane przepis

    Krok 1: Ziemniaki mielę lub rozgniatam widelcem, mieszam z masłem i ziołami.

  • Kulki ziemniaczane przepis

    Krok 2: Formuję kulki, każdą obtaczam w bułce tartej.

  • Kulki ziemniaczane przepis

    Krok 3: Szybko smażę na oleju, odkładam na ręcznik papierowy, by odsączyć tłuszcz. Gotowe.

Kulki ziemniaczane
Kulki ziemniaczane

Paulina Stępień

kotlet.tv

Dodaj komentarz

Komentarze: 29

Mmmm Wygląda fajnie;D

to jest pyszne :D
chociaż my smażymy na głębokim tłuszczu :)

Dwa składniki i tyle to naprawdę jest super przepis

Aha fajna patelnia :)

zgadzam się są pyszne. My robimy mniejsze i smażymy na głębokim tłuszczu. Pami głos jest cudowny. Wesołych świąt:)

dziękuję i wzajemnie :)

nie jestem pewny czy nadają się na przyjazd rodziny , ??

ja do tej ziemniaczanej mieszanki dodaję ser feta i wtedy jest super :]

Przygotowuje Pani jakiś tekst do filmiku

ja dodaje do nich jeszcze make i zeszklona cebulke oraz szczypiorek :) czasem tez je nadziewam zółtym serem albo pieczarkami czy tym co mam w lodowce

czekam na przepis na skrzydełka w chrupiacej panierce takie jak z KFC bo je uwielbiam :)) bedzie film?

obiecuję, że będzie takie coś :)))

Witam :) zastanawiam się czy takie kuleczki ziemniaczane można zrobić w piekarniku? :)

Paulina Stępień

Sonia tak, wychodzą super :) są nawet smaczniejsze

  • Julia

hmm w piekarniku jest chyba mniejsza szansa, że zrobi się z nich ciapa. Jak ustawiłaś piekarnik (temp. i funkcja) ?

mniam nie mogę się doczekać aż je zrobie ;)

Super przepisy!!

Przed chwilą zrobiłam:) Genialne, pyszne takie ziołowe i mięciutkie jak obłoczki ;D oczywiście do środka wrzuciłam pokrojony w kostkę ser żółty, do tego pieczarki w panierce jak na schabowe i mizeria z koperkiem mniam :) Ale miałam frajdę przy lepieniu tych kuleczek ach ;) Dziękuję Kotleciki :***
[img]http://kotlet.tv/wp-content/uploads-comments/IMG_0002.JPG[/img]
[img]http://kotlet.tv/wp-content/uploads-comments/IMG_00031.JPG[/img]

Paulina Stępień

Kwiatuszek o z serem mniam!

Mnie kulki sie rozpadły, a te które przeżyły są bardzo ciapowate ;( fajnie sie je robi ale smażenie – masakra! panierka odpada, a jak jest za głęboki tłuszcz-robi się po prostu paparyda… :(

Paulina Stępień

Kasia tłuszcz miał za niską temp.

  • Roxi

Mi dokladnie tak samo….wszystko sie roz…..walilo,ciapa wyszla.Mysle ze wyszlo by lepiej jak doda sie jajko :(

niestety porozwalało się wszystko, zrobiła się papka, może należało dodać mąki…?

widzialam jak kiedys ciocia robila wujkowi, ktory jest Wlochem, kulki z ziemniakow z dodatkiem parmeggiano… jak tylko poznam szczegoly, to podesle, byly obledne

fajny i wygodny

  • Młoda mężatka

To jest pyszne!Polecam!

Dziadostwo….jak nic.

aż spróbuję:)