Jajeczny omlet na śniadanie z kiełbasą


Przypomina pyszną wiosenną jajecznicę, a także troszkę omlet po francusku. Jest z jajek i robi się go błyskawicznie. Ten jajeczny omlet z kiełbasą i pomidorkami na pewno przypadnie domownikom do gustu. Jest smaczny, sycący i prosty. A nawet odważę się powiedzieć, że jest leniwy. :) Wrzucacie na patelnię, troszkę nią potrząsacie i gotowe.

Przed podaniem proponuję jeszcze posypać natką pietruszki. I mamy pyszne śniadanie. Oczywiście, możecie dowolnie kombinować z dodatkami do jajecznego omleta. Ja wrzuciłam kiełbasę i pomidorki koktajlowe, ale możecie dodać też troszkę żółtego sera albo kiełbasę zastąpić wędzonym łososiem. Bez względu na kombinację, gorąco polecam na śniadanie. Smacznego.

krok po kroku:

  • czas: ok. 5 minut
  • liczba porcji: 1 duża porcja

Składniki:

  • 2 jajka
  • 1 łyżka wody
  • 1 łyżka masła do smażenia
  • sól i pieprz
  • kilka plasterków kiełbasy
  • kilka koktajlowych pomidorków
  • Jak zrobić omlet na śniadanie

    Krok 1: Kiełbasę i pomidorki kroję na plasterki.

  • Jak zrobić omlet na śniadanie

    Krok 2: Jajka roztrzepuję z wodą, solą oraz pieprzem.

  • Jak zrobić omlet na śniadanie

    Krok 3: Na patelni rozpuszczam masło, wlewam na to rozkłócone jaja, wrzucam kiełbasę i pomidorki. Lekko potrząsam patelnią, by jajka miejscami przykryły kiełbasę i pomidorki, a także po to, by potem łatwo omlet zsunąć z patelni. Smażę na średnim ogniu, aż zetnie się z wierzchu. Przed podaniem posypuję pietruszką, smacznego.

Omlet śniadaniowy szybki
Omlet śniadaniowy szybki

Paulina Stępień

kotlet.tv

Komentarze: 55

  • aga-aa

jak ja lubię wszelkiej maści omlety!

  • Mariolka M

Jaki słodki talerzyk ;)

  • Bartek

Jak dla mnie, to Paulina może nawet przygotować przepis na „pyszną” herbatkę, a i tak chętnie obejrzę i posłucham. Szkoda, że ostatnio nie ma jej na wizji…

Paulina Stępień

Bartku dzięki za miłe słowa :) akurat ostatnio tak wyszło, ale będę sie starać :) hihi

  • Bartosz

a tutaj moja kompozycja ajt zjedzony dziś na śniadanie ;)

[img]http://kotlet.tv/wp-content/uploads/2010/08/omletowynalesnix.jpg[/img]

Pozdrawiam :)

Paulina Stępień

Bartek super :) dzięki za foto, jak widać szyneczka też dobra :D

  • urtica1

Poprostu pyyyycha :)

  • Bijeczka

Fajny przepis. Ja najpierw podsmażam kiełbasę, cebulkę i pomidorki, a na to
wlewam rozmącone jajka. Uważam, że w takiej formie łatwiej usmażyć z obydwu
stron. A z pomidorków, proponuję wykrajać gniazda nasienne.

  • Paciaaaa

właśnie zrobiłam omleta :) później podziele się z Wami zdjęciem i doznaniami :D

  • Paciaaaa

i moje dzieło ;)

[img]http://kotlet.tv/wp-content/uploads/2010/11/DSC00345a.jpg[/img]

  • Adam

Dobre, ale trochę mało sycące jak dla mnie :D

  • CronsZay

xd co to za sztuka krojenia warzyw i ten noz :D mmm ale omlet mega

  • Kuba Kubowski

ja zrobilem z normalnych pomidorow tez bardzo dobre ! polecam

  • Kotlet.TV

@993Darek taki zwykły też często robię youtube.com/watch?v=d56SeTAGILs ale
na śniadanie polecam z samych jajek :)

  • tamahagane255

lays grubo ciachane hahahahha

  • OrientalShadow

duzo musi byc tej wody? ;p

  • Kytrap88

kur… ale dlaczego ta kiełbaska była nie podsmażona????

  • 4frutti

maslo do smażenia to inaczej klarowane?

  • 4frutti

bo niezdrowa jest smażona.

  • PLBeDi

@kotlettv O kurczę, wiele fajnych filmów masz na kanale ! Idę zrobić właśnie ten omlet, tylko z dużymi pomidorami. pa.

  • kotlettv

nie klarowane to jeszcze inne, ono jest najlepsze :) ale przyznaję, że ja do jajecznicy/omletów używam zwykłego.

  • kotlettv

dzięki za miłe słowa! :)) to życzę miłego gotowania, a filmów będzie więcej i więcej :))

  • 4frutti

dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam!

  • TheGomel1

dorzuce cebulke…a na koniec serem posypie ;)

  • maniak08

ja musialem go przerzucic, bo pomidory puscily wode i na srodku sie nie chcial sciac, a tak pozatym to dobry, aczkolwiek jak dla mnie troche za maly ;]

  • robertoskun66

zrobie jak TheGomel1 ale zamiast kiełbasy będzie bekon xD

  • Sztulik1

0:55 reka chodzi jak robot :D

  • EwelinaPOL

wyglada apetycznie ciekawa alternatywa na sniadanie zeby zjesc cos innego niz zwykle :)

  • Minecrafcikamil

do pomidorów i kiełbasy można dodać cukinię lub cebulę :) pozdrawiam :)

  • 619ReyRulezz619

można wziąć duże pomidory??

  • kotlettv

możesz wziąć duże, tylko pokrój

  • sudaro96

Hhhmmm, a nie można początkowo podpiec leciutko pomidorka i kiełbaskę, żeby nabrały bardziej wyrazistego smaku? :)

  • GotujZjunioreM

heh wczoraj robiłam omlet na swoim kanale , podobnie , ale z jednym jajkiem i dużymi pomidorami ;)

  • Urbi922

chujowy dodajcie jeszcze cytrynki troche i boczku nie mowiac o szczypiorku !!!!! i jest wyjebany w kosmos ;ppp

  • kampodcastproject

wow ale masz milutki glosik

  • manieKKFAN

Zrobiłem dzisiaj ten omlet tylko że na kolację PYCHOTA !!! Zamiast kiełbasy i pomidorów bo oczywiście nie mam dodałem krakowską i też pyszne :D Chociaż mam 14 lat to było proste xDD Pozdrawiam :P

  • eglebegleble

malowane paznokcie

  • paulciapg

większego noza nie mialaś? ;D

  • manieKKFAN

Zrobiłem pyszny ! Dodałem ser i krakowską pokrojoną w kostke ;D Moja mama była zachwycona :DD

  • KondzioslaW

Właśnie zrobiłem i wyszedł świetnie! =D

  • 39patrykos

a to ni jajecznica xD…

  • applemarta14

Zrobiłam ten omlet i powiem szczerze, że pomimo, że nie lubię pomidorów, to omlet mi bardzo smakował. :)

  • 1010Arx

Przeciez to jajecznica z pomidorami i kiełbasa;O Omlet sie robi z mąką…..

  • Kubus97Ktn

tez tak robie ;)

  • Kamciu Pietrucha

Zrobilem przed chwila i wyszedl pyszny:)

  • alien766

Robi się z samych jajek. Jak dodasz mąki to będzie prawie naleśnik:P

  • Tomasz Bielawski

co wy ludzie gadacie jaki pyszny to zwykłe rozciapane jajka sadzone z kiełbasą i pomidorami, omlet musi być ouszysyt a nie jakieś tam usmarzine jajka…f

  • zrozpaczona początkująca

dopiero zaczynam uczyć się gotować. I na pierwszy rzut wybrałam właśnie ten przepis. Myślałam, że dam radę jednak omlet za bardzo przywierał mi do patelni :( Robiłam krok po kroku jak tu jest opisane. mógłby mi ktoś powiedzieć jaka może być tego przyczyna ?

  • Legion

kiełbasę kroimy w plasterki, a pomidory też w plasterki zaś kiełbasę kurwa w plasterki :|

  • grzesiek

super omlet

  • maciek

Ja znam trochę inny przepis. Najpierw oddzielamy żółtka od białek białka ubijamy aż piana zesztywnieje. Następnie mieszamy żółtka z ubitą pianą wtedy omlet jest puszysty:)

  • Piotr

Przecież to jest najzwyklejsza jajecznica, proszę nie wprowadzać ludzi w błąd, zabierając im cenny czas na oglądanie tego czegoś!!

  • Przemek

Pierwszy raz zrobiłem omlet jajecznyi nie wiedziałem że smakuje jak jajeczmica trochę się rozczarowałem

  • Dorota

To nie omlet tylko jajecznica

  • Majowa Laura

Bardzo fajne danie na kolację. Na obiad gotuję Ogórkową bez mięsa a na kolację Omlet. Pycha 😊

Nie można dodawać nowych komentarzy.