| Styczeń 28, 2012, 06:59:10 | |
|
Witam. Kotleta śledzę od kiedy zamieszkałam bez rodziców, zaczęło się od PRZEPYSZNYCH naleśników ze szpinakiem i fetą. Często przerabiam przepisy, zamieniam przyprawy, lub robię mniejszą porcję i coś dorzucam. Niestety jako "biedny student" nie mam zbyt dużego pola popisu, jednak od święta staram się zrobić coś pysznego. We wtorek robię blok czekoladowy, a w niedzielę quiche z cebulką! aż nie mogę się doczekać.
|
| Styczeń 28, 2012, 08:18:09 | |
|
"Biedny student" no nie przesadzaj, chyba aż tak źle nie jest  Witamy cię...
|
|
|
Witam, jako świeżo "upieczony kotletowiec". Muszę stwierdzić, że zaprzyjaźniłam się z tą stronką w zeszłym roku w listopadzie. Studiuję przepisy co wieczór. Szczególnie pasjonują mnie wypieki ciast i chleba. Właśnie wczoraj upiekłam chleb biały prosty ( który zniknął w ciągu dnia) a przed godzinką wyjęłam z piekarnika chlebek pomidorowy. Pycha!!! co za zapach! Moje gratulacje dla Paulinki i męża. Podziwiam Was za wasz młodzieńczy zapał, przedsiębiorczość, zaangażowanie, upór i trud. Gratuluję pomysłów i determinacji w poszukiwaniu nowości . Dziękuję, że jesteście ! 
|
|
|
witam. I ja się witam. Zakochałam się w tej stronie i w Waszych przepisach !!! Wyciągnąć mnie z kuchni nie mogą 
|
| Marzec 30, 2012, 05:23:39 | |
|