Cupcake świąteczne


Świątecznie udekorowane babeczki wzbudzają zachwyt gości. Jeśli nie chcecie przygotowywać reniferów ani bałwanków, to może jakieś klasyczne "christmas cupcake"? Proponuję cupckake świąteczne z ostrokrzewem, proste i niezbyt słodkie. Jako bazę, zamiast kremu maślanego, polecam krem budyniowy lub zwykły twarożek. Sprawdzi się też mój ulubiony krem na bazie twarożku i czekolady (taki, jak przy babeczkach bałwankach).

Na wierzchu liście z zabarwionego lukru plastycznego oraz czerwone groszki. Przygotowanie tej dekoracji jest bardzo szybkie i proste, więc możecie ją zrobić nawet w ostatniej chwili. Jesienią w podobny sposób możecie udekorować babeczki w żółte i czerwone liście. Smacznego.

krok po kroku:

  • czas: ok. 1 godziny
  • liczba porcji: 12

Składniki:


Moje porady:

Komentarze: 29

  • MirrorsOfColours

o jeeeju ale fajnie : ) Zrobi Pani jakieś desery w szklankach co się podaje? :)

  • LoLa960128

prześliczne ^^

  • lalusiaSylwusia

cudowne :)

  • TheDocha18

Paulinko mogłabyś nakręcić filmik o narzędziach i sprzętach w kuchni które każda gospodyni powinna mieć?

  • Julka7777777

Poza tym nie ładnie jest blokować innych użytkowników tylko dlatego, że zdarza im się Ciebie skrytykować. Tym bardziej, że nikt Ci nie ubliżył tylko wyrażał swoje zdanie. Skoro masz profil dostępny dla wszystkich to musisz się liczyć z pochwałą jak również krytyką na którą Ty jesteś najwyraźniej „uczulona”. Pozdrawiam.

  • Julka7777777

Nigdy nie używam wulgaryzmów, więc jeśli nie znasz sprawy to nie zabieraj głosu.
Niech na ten temat wypowie się zainteresowana.

  • GotujZjunioreM

oh przepraszam cię ;)
Ale nie ujełaś w swoim komentarzu że to ty zostałaś zablokowana :)
po 2. jestem pewna ze pani Kotletowa nie blokuje bez powodu , a po 3 piszesz w liczbie mnogiej , więc nie rozumiem jakim cudem możesz to wiedzieć :)

  • GotujZjunioreM

aha i po 4 , uważam ze ejzeli ktoś by elokwentnie wyraził opinie negatywną , nie było by takiego zachowania ze strony pani Pauliny ”blokować kogoś”

  • messalexa

Upiekłam piernik serce, niestety trochę za bardzo się przyrumienił i jest twardy, ups. Ale za to piernik czekoladowy wyszedł idealny :) A i jeszcze piekłam jakieś ciacha i też fajnie wyszły. Już kombinuję co by tu kolejnego upichcić. Świetny kanał :)

  • kotlettv

uprzedzałam, że zablokuję za spamowanie. Jeśli w ciągu godziny dodałeś(aś) kilkadziesiąt komentarzy o treści „masakra” lub „fajne” to nie jest to własna opinia tylko spamowanie. Nic konstruktywnego nie skasowaliśmy.
Jeśli z tego konta będzie: spam, wulgaryzmu lub obrażanie innych to również zablokuję. Kropka :)

  • kotlettv

dzięki za miłe zaangażowanie, jest dokładnie tak :)) pozdrawiam

  • kotlettv

kotlet.tv/podstawowe-przybory-w-kuchni a film obiecuję zrobić, fajny pomysł :) jeszcze myślałam o takim „cukierniczym”

  • TheDocha18

Chodzi mi bardzij o drobniejszy sprzet niż miseczki itd. Bardziej miałam na myśli pędzelek do ciast, rękaw cukierniczy itp.

  • kotlettv

aaa to bardzo chętnie :) takie bardziej cukiernicze, podręczne, jasne, postaram się zrobić taki film :) dzięki za inspirację

  • kotlettv

a sprawdzałaś patyczkiem? :) cieszę się, że piernik czekoladowy wyszedł super! :) a na jutro może makowe z pianką? kotlet.tv/kruche-ciasto-makowe-z-pianka

  • Dorota z Facebooka

Dokładnie tak. To ostrokrzew :)))

  • z Facebooka

Dzięki Dorota :)))

  • Mariusz z Facebooka

aaa UWIELBIAM przepisy z Kotlety.tv kilka z nich wypróbowałem i są świetne!

  • Mariusz z Facebooka

a może ciasto anielskie? :D:D baaaardzo szykowne i eleganckie w sam raz na święta :D

  • z Facebooka

Mariusz muszę zrobić :)) ale na pewno nie dzisiaj, totalnie się rozchorowałam, więc wrzucam tylko filmiki zaległe :D

  • Julka7777777

Z tego konta nigdy nie było żadnych wulgaryzmów ani obrażeń innych użytkowników.
Poza tym jedynym moim spamowaniem było napisanie jednej mojej opinii na Twoim profilu i tutaj poniżej. Jednak nie było tam ubliżania ani wulgaryzmów. Mam prawo do wyrażania swojej opinii czy ona będzie pozytywna czy też negatywna co będę czynić.
Cóż… trudno jest Ci pogodzić się z tym, że nie wszyscy wzdychają do Twojej „twórczości”.
Pozdrawiam.

  • GotujZjunioreM

A moze : przyrządy do kuchni , które możemy samemu stworzyć : jak te wyciskacze : za pomocą woreczka; ) formy wlasnorecznie robione itd:)
super by było

  • kotlettv

powtórzę raz jeszcze: nie toletuję spamowanie, obrażania i wulgaryzmów. Wczoraj zablokowałam konto, z którego było spamowanie (domyślam się, że Twoje prawda?). Jeśli z tego również dodasz kilkadziesiąt komentarzy (bez względu na to czy „fajne” czy „masakra”) to również zablokuję. Tak samo jeśli obrazisz tutaj kogokolwiek. Jesteś moim gościem, z przyjemnością Cię goszczę, ale nie myl wyrażania opinii ze spamowaniem. Pozdrawiam

  • kotlettv

fajny pomysł, na pewno zrobię takie szklankowe desery, polecam też te z zeszłego roku może serniczki kotlet.tv/serniczki-w-szklankach kotlet.tv/deser-bananowo-ananasowy-z-bakaliami lub kotlet.tv/deser-owocowy-w-slodkim-sosiea osobiście, choć nie w szklance to polecam też to kotlet.tv/owoce-pod-bezowa-pierzynka

  • kotlettv

tak, myślałam nad tym ostatnio, postaram się o więcej takich filmów :)

  • Julka7777777

Ja również powtórzę raz jeszcze. Nigdy z tego konta nikogo nie obraziłam, ani Ciebie ani innych użytkowników.
Czy uważasz za spam zdanie, że „powinnaś popracować nad dykcją”?
Temat uważam za zakończony.

  • messalexa

nie sprawdzałam, ciasto się piekło, ja się myłam i nie zgraliśmy się w czasie. Ale ugryźć się dało w smaku też dobre było, bo już zostało zjedzone :)

  • Dorota.

A na twarożku ozdoby nie zostawią kolorowego śladu? Jak kładę kolorowe rzeczy na masę to są ładne przez 10minut a potem cała masa się barwi.

Nie można dodawać nowych komentarzy.